KAD SE UKLJUČI VIŠE POTROŠAČA IZBACUJE OSIGURAČ

Da li vam se nekada desilo da ste uključili bojler, TA peć i možda šporet, jer želite da skupvate ručak? Pri tome, poželeli ste da uključite i veš mašinu da ona lagano pere veš dok vi završavate sve ostalo. I šta se dešava – izbacio je osigurač!


Ovo znači da će određeni potrošači ostati bez struje, i vi ste se našli u situaciji da vam hitno treba majstor.

Možda sve ovo nije toliko ozbiljan kvar, koliko je neugodan, jer ne možet bez struje u jednom delu kuće.

Naše ekipe su specijalizovane za to da dolaze u roku od sat vremena od momenta kada prime poziv i tako funkcionišu evo već preko trideset godina.

Od drugih majstora ćete čuti, kada ih pozovete, da su na drugim intervencijama, koje su ranije dogovorene, te da vas mogu da zakažu za nekoliko dana.

Naravno, ovo je za vas veoma dug period, jer ako vam ne radi bojler ili šporet, svakako ne možete da čekate ni dan. Isto tako, ako ne radi TA peć, ne možete da dozvolite da deci bude hladno, a vi da čekate majstore.

Dakle, sve što treba da učinite i da vas dalje ne boli glava, jeste da pozovete naše majstore. U roku od sat vremena će se pojaviti na vašim vratima, bez obzira u kom delu grada Beograda se vi nalazite.

To mogu da budu naselja grada koja se nalaze na samim obodima, kao što je Zemun polje, Barajevo, Sremčica i slično. Zovite i nemojte brinuti!

Mail za reklamacije: vodomen12@gmail.com | tijana.bosiocic96@gmail.com | mlaznicavoda@gmail.com